وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

از این اطلاعات سفر برای کمک به برنامه ریزی سفر خود استفاده کنید

به نظر می رسد همه چیز در مورد زندگی همیشه پیچیده تر و پیچیده تر می شود. این همچنین شامل مواردی است که باید به شما کمک کند تا آرامش داشته باشید، مانند سفر. واقعاً نباید اینطور باشد. در مقاله زیر چند ایده ارائه می شود که به شما کمک می کند تا سفر را بسیار آسان تر کنید.

قبل از حرکت برای سفر خود بودجه تعیین کنید. زمانی که در اواسط تعطیلات هستید و به واقعیت ها یا عواقب پولی که خرج می کنید فکر نمی کنید، خرج کردن بسیار آسان است. تعیین بودجه از قبل و پایبندی به آن تضمین می کند که می توانید از پس هزینه های تعطیلات بعدی برآیید.

اگر بودجه سفر شما تا حدی انعطاف‌پذیر است، به روش‌هایی که معمولاً این کار را نمی‌کردید، در نظر بگیرید. کمی خودت را نوازش کن یک هزینه غیرمشخصه هنگفت می تواند هسته به یاد ماندنی تعطیلات شما را تشکیل دهد. این به سادگی یک واقعیت است که برخی از بهترین خدمات، هیجان انگیزترین تجربه ها و به یاد ماندنی ترین مناظر هزینه کمی دارند. در تعطیلات، با استفاده از برخی از آنها، خود را اغوا کنید.  سفر


یک کیسه اضافی برای لباس های کثیف ببندید. هیچ کس نمی خواهد چیزهای کثیف خود را با همه چیزهای خوبش جمع کند. یک کیسه کوچک تاشو ببندید تا لباس‌های کثیف را در سفر برگشت ببندید. از طرف دیگر، یک کیسه زباله بیاورید. می‌توانید لباس‌های کثیف را در کیسه زباله بپیچید تا آنها را از هر چیز دیگری جدا نگه دارید.


شما می توانید با بستن چمدان های سبک برای سفر خود به کاهش استرس در تعطیلات خود کمک کنید.

سعی کنید تمام وسایلی را که نیاز دارید در یک کیسه نگهداری کنید. اگرچه ممکن است این امر غیرممکن به نظر برسد، اما اگر در مورد مواردی که وارد می‌کنید دقت کنید، می‌توان آن را انجام داد. بسته بندی سبک به این معنی است که در زمانی که از سفر خود لذت می برید، چیزهای کمتری برای شما وجود دارد که باید با آنها همراه باشید و نگران آنها باشید.

اگر داروهای تجویزی مصرف می کنید، برای تعطیلات خود برنامه ریزی کنید. به اندازه کافی از داروهای خود را همراه داشته باشید تا کل سفر و یک هفته دیگر را پوشش دهید. به احتمال زیاد نمی توانید در طول سفر نسخه ها را پر کنید، بعلاوه اگر در هر نقطه ای از سفرتان تاخیر داشتید، می خواهید تحت پوشش قرار بگیرید.


مسافرت رفتن


هنگام سفر از آب جوشیده یا بطری شده استفاده کنید. فرقی نمی کند که نیمی از راه را در سراسر جهان پرواز کنید یا فقط یک سفر یک روزه در ایالت خود داشته باشید. اغلب معده شما به آب های مختلف واکنش خوبی نشان نمی دهد و بهتر است در امان باشید تا متاسف باشید!

بهترین بخش سفر این است که پس از رسیدن به مقصد بتوانید آزادانه هزینه کنید. در حالی که هتل و پرواز معمولاً گران‌ترین بخش هستند، بهترین سفرها معمولاً شامل صرف هزینه‌های زیادی در خارج از منزل هستند. بنابراین قبل از سفر یک برنامه پس انداز تنظیم کنید تا پس از پرداخت هزینه هتل و پرواز یک کیف پول چاق داشته باشید تا بتوانید لذت خود را به حداکثر برسانید.

قبل از رفتن به تعطیلات، بیمه مسافرتی مناسب بگیرید. بیمه مسافرتی مهم است زیرا می تواند هر گونه کمک پزشکی، درمان بیمارستانی یا حمل و نقل جایگزینی را که ممکن است در زمان دوری نیاز داشته باشید پوشش دهد. بدون بیمه مسافرتی، اگر بیمار شوید یا تصادف کنید، ممکن است صورتحساب بسیار زیادی برای درمان پزشکی دریافت کنید.

تور


اگر می دانید که قرار است در یک شهر یک استراحت طولانی داشته باشید، از قبل بررسی کنید که چه کاری باید انجام دهید. یک توقف 3 ساعته در واشنگتن دی سی می تواند به راحتی به یک تور سریع در مرکز خرید واشنگتن تبدیل شود یا یک نشستن طولانی در مینیاپولیس می تواند به یک سفر خرید سریع به مرکز خرید آمریکا تبدیل شود!

از اینکه راهنمای تور خود را برای اعتبارنامه بپرسید نترسید. بسیاری از راهنمایان تور اغلب برای داشتن مجوز لازم هستند. از درخواست دیدن آن خجالت نکشید. اگر پول خود را برای خدمات آنها خرج می کنید، این کار در حق شماست.

به دنبال تخفیف برای همه برنامه های سفر خود باشید. سفر مناطق نامحدودی را برای صرفه جویی در هزینه در اختیار شما قرار می دهد. در همه چیز از پرواز گرفته تا ماشین کرایه ای گرفته تا گشت و گذار در شهر، تخفیف های فراوانی وجود دارد. با استفاده از بسته‌ها به صورت آنلاین جستجو کنید و بررسی کنید که چه معاملاتی از طریق کارت‌های اعتباری و عضویت‌هایتان در دسترس شما هستند.

همانطور که این مقاله اشاره می کند، واقعاً چیزهایی وجود دارند که می توانند سفر را برای شما سرگرم کننده و آسان کنند. اگر ایده هایی که در این مقاله توضیح داده شد را در ذهن داشته باشید و از آنها استفاده کنید، می توانید به راحتی سفر کنید. پس از سفر بعدی نترسید و در عوض منتظر آن باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد