وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

غذاها و نوشیدنی های هندی قسمت اول

laddu یک نوع شیرینی

این دسر سنتی هندی با انواع مختلفی از آرد درست می شود که با شکر و شیرینی مخلوط می شود و سپس به شکل توپ در می آید. مانند بسیاری از غذاهای دیگر در هند، لادو در انواع مختلفی ظاهر می شود و با تعداد بی شماری از مواد تشکیل دهنده مختلف ساخته می شود.  ادامه مطلب ...

چگونه سفر بر سلامت روان تأثیر می گذارد

زمانی که زندگی و کار شروع به تکرار می کند، ممکن است به سفر فکر کنید. شاید جایی دارید که دوست دارید سالی یک بار به آن بروید یا شاید از کاوش در مکان های جدید لذت ببرید. بیرون رفتن و مسافرت می تواند فواید زیادی هم برای سلامت روحی و هم برای سلامت جسمی شما داشته باشد. کاوش در مکان های جدید و غوطه ور شدن در فرهنگ های جدید از نظر ذهنی تحریک کننده است. انجام منظم این کار می تواند تاثیرات زیادی بر سلامت روان شما داشته باشد. 

ادامه مطلب ...

تور مشهد از تبریز

مشهد شهری است که در زمان افشاریه پایتخت ایران بوده و امروزه دومین کلان شهر ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در شمال شرق کشور واقع شده است. از آنجایی که مشهد به داشتن مقبره امام رضا، امام هشتم شیعیان شهرت دارد، سالانه بیش از 30 میلیون زائر ایرانی و حدود یک میلیون زائر خارجی به این شهر و حرم امام رضا (ع) مشرف می شوند. 

ادامه مطلب ...

بهترین مقصد کارائیب برای جشن کریسمس

فرار به کارائیب برای کریسمس و تعویض برف با آفتاب، شن و نوشیدنی‌های استوایی راهی عالی برای شادی بخشی به فصل تعطیلات به نظر می‌رسد.
هنگامی که در مورد توصیه های سفر و اقدامات ایمنی COVID-19 در هر مکان مطالعه کردید، برای پرواز به یکی از این مقاصد و جایگزینی درخت کاج خود برای نخل دیر نیست.
آب و هوای دسامبر در دریای کارائیب به ویژه خشک است، با "نسیم کریسمس" که مردم محلی در تمام سال منتظر آن هستند. از نزدیکی و پروازهای بدون توقف گرفته تا اقامتگاه مقرون به صرفه، جشن‌های فرهنگی منحصربه‌فرد و تعادل ایده‌آل مهمانی/آرامش، در اینجا پنج مقصد کارائیب برای گذراندن کریسمس امسال آورده شده است. 
ادامه مطلب ...