وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

بهترین مقصد کارائیب برای جشن کریسمس

فرار به کارائیب برای کریسمس و تعویض برف با آفتاب، شن و نوشیدنی‌های استوایی راهی عالی برای شادی بخشی به فصل تعطیلات به نظر می‌رسد.
هنگامی که در مورد توصیه های سفر و اقدامات ایمنی COVID-19 در هر مکان مطالعه کردید، برای پرواز به یکی از این مقاصد و جایگزینی درخت کاج خود برای نخل دیر نیست.
آب و هوای دسامبر در دریای کارائیب به ویژه خشک است، با "نسیم کریسمس" که مردم محلی در تمام سال منتظر آن هستند. از نزدیکی و پروازهای بدون توقف گرفته تا اقامتگاه مقرون به صرفه، جشن‌های فرهنگی منحصربه‌فرد و تعادل ایده‌آل مهمانی/آرامش، در اینجا پنج مقصد کارائیب برای گذراندن کریسمس امسال آورده شده است.  1. جامائیکا: ترشک تازه، کیک میوه و جشنواره رگی
بهترین بخش کریسمس در جامائیکا غذا است. بازارها با میوه مورد علاقه فصل - خاکشیر - که تقاضای زیادی دارد، سرزنده تر از همیشه هستند. از غذاهای مخصوص فصلی مانند بز کاری یا ژامبون با برنج و لوبیا، کیک میوه و آب خاکشیر که با کمی زنجبیل و رام درست شده است، میل کنید.
2. جمهوری دومینیکن: آبشارها، کنسرت های رایگان و تفریحات شبانه
این فصل به ویژه در جمهوری دومینیکن جشن است، جایی که تعطیلات کریسمس از طریق موسیقی، خرید و غذا جشن گرفته می شود. در سانتو دومینگو، مراکز خرید به زیبایی تزئین شده‌اند و میزبان بازارهای سرپوشیده هنری و صنایع دستی با محصولات محلی هستند.
در شهر استعماری، روزانه موسیقی زنده با کنسرت‌های رایگان در کنار درخت کریسمس غول پیکر Plaza Espana هر عصر آخر هفته خواهید دید.
در پورتو پلاتا، سواحل و استراحتگاه ها کمتر شلوغ هستند و ماجراجویی در فضای باز فراوان است. به آبشارهای حومه شهر بروید، در یک کارخانه شکلات سازی گشت بزنید و شاهد سنت شب کریسمس در شب کباب خوک باشید. رقص مرنگ و باچاتا تا طلوع آفتاب نیز سنتی است، بنابراین برای تمرین کمی به چند بار یا کلوپ شبانه محلی بروید.
غذاهای کریسمس را در داخل یا خارج از اقامتگاه خود نمونه کنید - پاستیل ان هوجا مانند تامالی است که با خمیر چنار درست می شود، پر شده و در یک برگ چنار سبز پیچیده شده است. و فراموش نکنید که از پانچ دومینیکن استفاده کنید.
3. بلیز: جنگل های بارانی، فرهنگ و کای
کریسمس در بلیز فرصتی است برای تجربه برخی از رویدادهای فرهنگی منحصر به فرد آن، در حالی که جزیره پریدن و پیاده روی در جنگل های بارانی است. اقامتگاه نیز قیمت مناسبی دارد، زیرا گردشگران بیشتری در ژانویه و فوریه از آن بازدید می کنند.
در یک اقامتگاه کنار رودخانه در Burrell Boom یا در Crooked Tree Village، خارج از شهر بلیز، برای یک شام سنتی کریسمس کریسمس بوقلمون با ژله کرن بری، برنج و لوبیا، ژامبون، سالاد سیب زمینی، کیک سیاه و رومپوپو بمانید. در روز باکسینگ، به مسابقات اسب دوانی Burrell Boom یا جشن بروکدونگ برام در گیلز پوینت بروید.
در دانگریگا، کریسمس رقصندگان جونکانو و چاریکاناری را به خیابان ها می کشاند. چاریکناری رقص شکار است. شرکت‌کنندگان روسری‌هایی شبیه سر گاو با شاخ‌های واقعی می‌پوشند و یک گاو «دو پا» را شکار می‌کنند و در خیابان می‌رقصند و جمعیت را اذیت می‌کنند.
پس از آن، برای غواصی و استراحت در امتداد دیواره مرجانی بلیز، به Tobacco Caye مقرون به صرفه بروید.
4. باهاما: جونکانو، خرید و انزوا
جشنواره سالانه کریسمس Junkanoo باهاما در روز باکسینگ یکی از بهترین دلایل برای بازدید است. رژه رنگارنگ در ناسائو، بزرگترین رژه در مجمع الجزایر، از همه ساکنان جزایر برای لباس پوشیدن و رقصیدن در خیابان ها استقبال می کند.
خرید کریسمس فروشندگان هنر و صنایع دستی را از اطراف جزایر به ناسائو جذب می کند. از محل جشنواره در اسکله پرنس جورج برای اقلام ساخته شده محلی دیدن کنید. بازار پورت لوکایا در گرند باهاما نیز به تازگی بازگشایی شده است. هنگامی که برای فرار از جمعیت آماده شدید، به Eleuthera، Bimini یا هر یک از جزایر بیرون بروید، به جز آباکوس، که پس از طوفان دوریان بسته می مانند.
افزودن نزدیکی به ایالات متحده، پروازهای متعدد بدون توقف، به‌علاوه فرصت کمک به صنعت گردشگری در حال بهبود باهاما و کریسمس در باهاما بی‌معنا است.
نظرات 1 + ارسال نظر
احمد سماوات چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 19:01

مطلب باحالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد