وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

سفرنامه شماره 1

یکی از دوست های خانوادگیمون کیش زندگی می کنن و هر سال تابستون از ما دعوت می کنن که بریم پیششون . امسال با یک برنامه ریزی دقیق رفتیم که مزاحم این دوست بزرگوار بشیم . بعد از اینکه با هماهنگی ها  با هم صحبت کردیم متوجه شدیم که توی همون تاریخ سفر ما دو خانواده مهمون دیگه دارن و ما هم برای اینکه اونا اذیت نشن تصمیم گرفتیم برای اقامت یکی از هتل های کیش رو رزرو کنیم. 

 از طرفی ما به خاطر اینکه یه خواهر کوچیک تر تو خونمون داریم و یه کم اذیت کنه سعی می کنیم همیشه قبل از مسافرت ها همه برنامه ریزی ها و اقامتگاه هامون و مشخص کنیم تا موقع سفر اذیت نشیم. خلاصه که از تهران بلیط تور کیش برای 4 نفر رو که ارزون تر از حالتیه که بلیط هواپیما و هتل رو جدا بگیری، تهیه کردیم و 5 تیر به مدت چهار روز راهی سفر به شهر کیش شدیم. 

سفر به کیش کلی هیجان داشت با توجه به اینکه من از یک هفته قبل از سفر راجع به تفریحات کیش شنیده بودم . دوست داشتم سریع برم و همه اون تفریحات جذاب دریایی رو استفاده کنم . 

هیجان زده بودم برای غروب زیبای جزیره کیش . خلیج فارس زیبامون که آروم آروم خورشید رو تو خودش جا میده . عکس دیده بودم اما داشتم میرفتم تا تصویر واقعی رو ببینم .

تور کیش ازتهران رو بابا خرید و حالا بدون هماهنگی با دوستمون ( نمیخواستیم معضب بشن ) قرار بود 3 روز دیگه راهی کیش بشیم هتل ارم رو رزرو کرده بودیم . هیجانم برای سفر زیاد بود . جون تقریبا 2 سال بود که سفر نرفته بودیم . 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد