وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

تور مشهد از تبریز

مشهد شهری است که در زمان افشاریه پایتخت ایران بوده و امروزه دومین کلان شهر ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در شمال شرق کشور واقع شده است. از آنجایی که مشهد به داشتن مقبره امام رضا، امام هشتم شیعیان شهرت دارد، سالانه بیش از 30 میلیون زائر ایرانی و حدود یک میلیون زائر خارجی به این شهر و حرم امام رضا (ع) مشرف می شوند. 

جهت رزرو تور مشهد از تبریز این مطلب رو هم بخونید . 

چی بخورم؟ کجا بخوریم؟

مشهد نیز مانند سایر شهرهای ایران دارای غذاهای محلی مانند ششلیک، حلیم، کنگی، دیگچه، چنگلی، اشکنه، شلغم، کوکو شیرین، چلو ماهیچه و رشته پلو است که در رستوران های شهر به سختی می توان آنها را پیدا کرد. . اما بهترین نوع ششلیک را در رستوران ارم شاندیز، خوشمزه ترین حلیم و شله را در رستوران بهارستان و بهترین ماهیچه را در رستوران پسرانه کریم میل کنید. بابا قدرت، معین درباری، باغ سالار و بامه کوهسار از دیگر رستوران های خوب این شهر هستند. پیشنهادهای ویژه ای هم برای شما داریم، اولی رستوران دیزی سید برای علاقه مندان دیزی (آبگوشت)، دومی آش یارانه گناباد برای علاقه مندان به انواع آش، سومی پنیر چیلی، پیتزا. رستوران ایتالیایی پیتزا و MeChef برای علاقه مندان به فست فود و غذاهای خارجی و آخرین مورد رستوران سنتی داریوش و رستوران Blue Lantern برای علاقه مندان به مکان های سنتی آرام است.

از مشهد چی بخریم؟

مشهد سوغاتی های پرطرفداری مانند زعفران، لبلبی با کشمش، تربه، تسبیح، زیورآلات عقیق و سجاده دارد که می توانید از بازار رضا نزدیک حرم امام رضا، بازار گوهرشاد و بازار مرکزی خریداری کنید. اگر مراکز خرید مدرن را ترجیح می دهید باید به خیابان سجاد مشهد بروید که مراکز خرید زیادی در آن وجود دارد. انتخاب های خوبی برای خرید در مشهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد