وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

وبلاگ شخصی آنا

من در این وبلاگ مطالب اجتماعی رو مینویسم

هتل های لوکس این ویژگی ها را دارند!

اگر جزو افرادی هستید که علاقه دارند در هتل هتل های درجه یک اقامت کنند این مقاله مخصوص شما است! ما در این نوشته به شما چندین ویژگی از یک هتل درجه یک را خواهیم گفت تا در انتخاب های خود موفق تر عمل کنید. با جستجوی آنلاین ، کلمات "لوکس" یا هر تعداد "ستاره" را هتل های مختلفی را پیدا می کنید؛ اما این برچسب ها می توانند فریب دهنده باشد. در عوض این ویژگی ها را بخوانید که نشان دهنده یک هتل یا اقامتگاه واقعاً خوب و درجه یک است. تور هوایی مشهد فقط با هتل های 5 ستاره لوکس کیف میکنه .

یک هتل درجه یک این ویژگی ها را دارد!

کارن تینا هریسون ، نویسنده سفرنامه های مختلف، می گوید کلمه "لوکس" در صنعت مسافرت به دلیل استفاده بیش از حد و سوء استفاده از آن تنزل یافته است. و نباید کیفیت را بر اساس زبان بازاریابی یا بر اساس نرخ اتاق گران قیمت قضاوت کنید.

 بر اساس بخشی از چند لیست هریسون در مورد آنچه که او درمورد یک هتل یا استراحتگاه با کیفیت بالا گفته ایت به صورت خلاصه یک اقامت گاه خوب این ویژگی ها را دارد:

  رزرو ساده

این که آیا هتل را به صورت آنلاین ، تلفنی یا از طریق یک آژانس مسافرتی رزرو می کنید، باید یک فرآیند ساده و روتین باشد. در یک اقامت گاه با کیفیت در صورت داشتن سوال، تغییر در رزرو اولیه یا درخواست های خاص و اضافه، باید بتوانید با یک فرد مطلع به آسانی صحبت کرده و هماهنگی های لازم را انجام دهید. حتما همچین تجربه ای داشته اید که برای رزرو و یا ایجاد تغییرات در رزرو خود کسی پاسخگو شما نبوده است!

 

سریع ، دوستانه اولین تماس

وقتی برای اولین بار به ورودی هتل می روید یا وارد لابی می شوید ، برخورد اولیه پرسنل به شما درباره نوع محل اقامت شما اطلاعات خوبی میدهد! ظبیعی است هر چه برخورد پرسنل محترمانه تر و دوستانه تر باشد هتل دارای کیفیت بالاتری است؛ همچنین دربرخورد اول باید منتظر چند مورد از این احترام های اولیه باشید:

·         کارکنان هنگام ورود نباید از نام کامل یا شماره اتاق شما با صدای بلند استفاده کنند: این موضوع مربوط به حریم خصوصی و امنیت است.

·         چمدان شما باید ظرف 10 دقیقه به اتاق شما تحویل داده شود.

·         کارکنان واقعاً دوستانه و محترمانه باید با شما برخورد کنند که مهم ترین نشانه از یک هتل لوکس است!

 

کارمندان واقعاً شاد و با دانش

یک تفاوت اساسی بین نشاط  ظاهری و گرمای واقعی وجود دارد. هتل های بزرگ، افرادی را با این ویژگی های ظاهری  استخدام می کنند: مراقب ، همدل ، مهربان و بامزه! یکی از راه هایی که میشود این کارکنان خوب را تشخیص داد این است که کارمندان هتل لوکس اطلاعات کافی از امکانات و شهری که در آن هستید داشته باشند، بنابراین وقتی شما سوالی دارید ، لازم نیست تا شما را به شخص دیگری ارجاع دهند!

 اتاقهای مناسب و تمیز مهمان

یکی از راه هایی که هتل ها و استراحتگاه های بهتر خود را از زنجیره های متوسط ​​و متوسط ​​متمایز می کنند ، امکانات رفاهی متمایزی است که به شما کمک می کند طعم مسافرتی دلچسب  را تجربه کنید. این  امکانات رفاهی شامل محصولات حمام و زیبایی با کیفیت بالا و نمونه ای از غذاهای محلی مانند تنقلات و سایر غذاهای خوشمزه است. همچنین از یک هتل لوکس انتظار کشو و کابینت کافی را داشته باشید. گاوصندوق. چوب لباسی، آب بطری رایگان ، روپوش و دمپایی و پایه iPod از دیگر امکاناتی است کخ میتوان از یک هتل لوکس انتطار داشت.

 به این نکته دقت کنید که آیا دقیقاً همان نوع اتاقی که درخواست کرده اید را دریافن کرده ای یا خیر، نکاتی از جمله:

·         طبقه اتاق

·         موقعیت اتاق: طبقه ، چشم انداز ، مجاورت آسانسور و غیره

·         طبقه بندی های ویژه: به عنوان مثال ، اقامتگاه های دارای جایگاه مناسب حیوانات خانگی

·         نوع تخت مورد نظر شما

 خدمات لوکس هتل

البته اتاق های مهمان برای تجربه هتل برتر بسیار مهم هستند ، اما آنچه واقعاً هتل های عالی را متمایز می کند ، طیف و کیفیت خدمات است که اقامت شما را به یک تجربه خاص تبدیل می کند. برخی از خدماتی که یک هتللوکس را از سایر هتل ها جدا میکند شامل:

مرکز تناسب اندام 24 ساعته

باشگاه ورزشی هتل باید حداقل شامل طیف وسیعی از تجهیزات اولیه باشد مانند:  تردمیل ، دوچرخه ثابت ، وزنه های آزاد و تشک های کف. و همچنین خدمات زیبایی و یا امکاتی همچون اسپا و ماساژ

یک لابی اجتماعی

منطقه ای با خدماتی همچون محل هاییی برای نشستن، وای فای، خدمات کافی شاپ و رستوران، سرویس های بهداشتی و ....

خدمات ارجاع

قبل یا بعد از ورود برای اقامت ، باید با مسئولین مربوطه برای نگهداری از نوزاد ، حیوان خانگی ، راه رفتن با سگ و غیره تماس بگیرید و سوال کنید. هتل های لوکس مقررات خاص خود را دارند!

انواع غذا و نوشیدنی عالی

حتی اگر قصد دارید بیشتر وعده های غذایی خود را خارج از هتل داشته باشید ، شهرت و اعتبار خوب برای رستوران های محل سکونت نشان دهنده کیفیت کلی هتل است.

 

سخن نهایی

به ظور کلی یک هتل لوکس دارای خدماتی است که آن را از سایرهتل ها جدا میکند خدمات اولیه ای که هر هتل لوکس دارد شامل موارد زیر است:

·         بسته بندی و بسته بندی

·         خشکشویی

·         سرویس اتاق

·         شما باید انتظار داشته باشید که یک مرکز تناسب اندام در محل با انواع تجهیزات تمرین در شرایط محیطی خوب در هر هتل لوکس وجود داشته باشد.

و چندین امکانات دیگر که محل اقامت شما را به راحت ترین مکان برای شما تبدیل کند. 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد